Педагогічна рада


Загальноосвітня школа І-ІІІ ст с. Бузаки

Оголошення

З метою якісної підготовки і проведення засідання педради – ділової гри «Творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки у процесі викладання природничих дисциплін», яке відбудеться 21.12.2018 р. протягом 03 – 20.12.2018 р. здійснюється:

1. Відвідування адміністрацією уроків з метою вивчення стану використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки у процесі викладання природничих дисциплін.

2. Опитування учнів та аналіз отриманих результатів.

(Свиридюк О.М.)

3. Стан використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки у процесі викладання природничих дисциплін школи. (за наслідками відвідування Чоп Ф.Ф.)

4. Опрацювання матеріалів та підготовка виступів з теми:

- Особливості викладання математики в умовах адаптації п’ятикласників до предметного навчання. (Карпук М.М.)

- Впровадження сучасних технологій навчання на етапі підготовки випускників до ДПА у 9 та 11 класах.

- (Остапук О.В.)

- Реалізація компетентнісного підходу, пошуково-дослідницької та проектної діяльності на уроках фізики, біології, хімії та географії. (Остапук В.О., Деркач М.І., Деркач М.М., Чоп С.Ф.)








ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЯ 
ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ



Тема: Творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки у процесі викладання природничих дисциплін

 Мета:Активізувати роботу педагогічного колективу школи з визначення проблем та шляхів успішного впровадження нових технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки. Актуалізувати знання та досвід за проблемою, залучити педколектив до обговорення питань.Розвивати навички роботи в групах. Сприяти розвитку згуртованості колективу, позитивному ставленню до освітніх реформ, усвідомлення ролі вчителя та значущості його діяльності у реалізації завдань освіти.

Тип педради: інтерактивний.

Форма проведення: педрада з елементами гри.

Обладнання: мультимедійна дошка, доповіді, презентації Power Point, Мікрофон. Анкета для оцінювання педради.



Епіграф:

«Чим більше знаєш, тим більше можеш»

Е.Абу

«Трудність полягає не у сприйнятті нових ідей,

а у відмові від старих уявлень»

Джон М.Кейнс

Структура педради:

I. Організаційний етап.

1. Психогімнастична вправа «Компліменти».

2. Вправа «Пульс»

II. Установчо-мотиваційний етап.

1. Вправа «Займи позицію».

2. Тест «Чи готовий педагог до змін у роботі?»

III. Змістовно-пошуковий та оцінно-смисловий етап.

1. Доповіді з питань:

1.1. Стан використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки у процесі викладання природничих дисциплін школи. (за наслідками відвідування Чоп Ф.Ф.)

1.2. Особливості викладання математики в умовах адаптації п’ятикласників до предметного навчання. (Карпук М.М.)

1.3. Впровадження сучасних технологій навчання на етапі підготовки випускників до ДПА у 9 та 11 класах. (Остапук О.В.)

1.4. Реалізація компетентнісного підходу, пошуково-дослідницької та проектної діяльності на уроках фізики, біології, хімії та географії. (Остапук В.О., Деркач М.І., Деркач М.М., Чоп С.Ф.)

2. Обговорення висновків, рекомендацій.

IV. Адаптивно-перетворюючий етап.

Гра «Наші квіти»

V. Системно-узагальнюючий етап.

1. Інтерактивна вправа «Мікрофон».

2. Ухвалення рішення педради.

3. Рефлексія.



ХІД ПЕДРАДИ

I. Організаційний етап.

1. Психогімнастична вправа.

Усі учасники сидять у колі.

Вправа «Компліменти»

Учасники по черзі говорять один одному компліменти.

Питання для обговорення:

1.Що відчували, коли вам говорили комплімент?

2.Що відчували, коли самі це робили?

3.Чого навчає ця вправа?

Тож бажаю Вам в роботі бути уважними, спостережливими, діяти злагоджено, вміти передбачати. Свої рішення приймати, враховуючи думки інших учасників навчально-виховного процесу.

Вправа «Пульс» (оцінка здатності керувати своїм станом).

Ведучий:

Сядьте зручніше і, не виконуючи ніякі фізичні вправи, спробуйте протягом трьох хвилин змінити свій пульс. Але спочатку виміряйте свій пульс».

Хто зміг змінити свій пульс більше, ніж на 10 ударів, має розвинуту здатність керувати своїм станом.

Протягом роботи намагайтесь керувати своїм станом, не дозволяйте негативним емоціям взяти перевагу. Якщо не будете згідні з якимось рішенням, спробуйте ще раз проаналізувати питання або уважніше прислухайтесь до нас.



II. Установчо-мотиваційний етап.

1. Вправа «Займи позицію».

Виявлення ставлення педагогів до освітніх реформ.

Підняті руки виконують роль сигнальних карток. Спочатку піднімають руки педагоги, які позитивно сприймають реформи. Потім – які негативно відносяться.

Результати:

Позитивне ставлення ______________________

Негативне ставлення ______________________

Декілька педагогів доводить свою позицію.

2. Вправа «Очікування». Виявлення очікуваних результатів від вчителів.

На дошці в центрі слово «ПЕДРАДА».

Ведучий.

- Візьміть зі столу листочок. Об’єднайтесь в групи за кольорами.

- Чого ви очікуєте від педради?

(Учителі пишуть на листочках свої очікування, а потім озвучують і прикріплюють їх на великі літери «ПЕДРАДА»)

3. Аналіз тесту «Робота вчителя очима школяра».

Результати можуть бути невтішними. До школи йдуть діти з низьким та середнім рівнем готовності: у дітей відсутнє бажання вчитися, невтішні показники пам’яті, уваги, мислення, недостатнє знання навколишнього світу. Педагогам, працюючи в звичайних загальноосвітніх школах, доводиться мати щоденну справу з формування елементарних організаційних вмінь та навичок учнів.

Та слід пам’ятати, що всі ми – учні в школі життя. Дитина не народжується учнем. Готовність до навчання – це комплекс здібностей, що появляються у процесі виконання певних дій та алгоритмів. Вправи, завдання, ігри, що вибрали для розвитку дитини, легко і весело можна виконувати на уроці з вчителькою та вдома з мамою, татом, бабусею, дідусем, старшим братом чи сестрою.



III. Змістовно-пошуковий та оцінно-смисловий етап.

1. Доповіді з питань:

2. Обговорення висновків, рекомендацій.

IV. Адаптивно-перетворюючий етап.

Гра «Наші квіти».

На 4 столах лежать зображення квітки: 7 пелюсток та серединка квітки та маркери.

- Кого ми вважаємо квітами нашого життя?

1. Групам роздаються соціальні ролі: учитель-предметник, учень-п’ятикласник, класний керівник, батько.

2. Робота в групах.

На серединці квітки маркером записати «Я - …» (вказати соціальну роль). За 10 хв. обговорити в групах і записати на пелюстках продовження речення: «Я хочу…» (сформувати своє бачення, що ви хочете в умовах введення нових Державних стандартів).

3. Презентація роботи груп.

V. Системно-узагальнюючий етап.

1. Інтерактивна вправа «Мікрофон».

- Чи справдились Ваші очікування?

- Що дала вам педрада?

- Підніміть руки, в кого змінилась позиція щодо ставлення до впровадження реформ?

- Підніміть руки ті, хто позитивно ставить до впровадження реформ?_______________

- Хто негативно? ___________________

- Хто не визначився? ___________________________

2. Ухвалення рішення (додаток)

Результати голосування:

За - __________

Проти - _________



Дякую за роботу!

Завантажити презентацію до заходу

Немає коментарів:

Дописати коментар