План
проведення
заходів декади методичної роботи «Нестандартний урок як засіб підвищення якості
пізнання»
№
|
Назва заходу
|
Дата проведення
|
Відповідальний
|
1
|
Методична нарада
|
18.02.2019
|
Чоп Ф.Ф.
|
2
|
Презентація уроків молодими вчителями та тими, що
атестуються
|
18-28.02
|
Чоп Ф.Ф.
|
3
|
Засідання МО округу
|
18-28.02
|
Голови МО
|
4
|
Заходи тижня
біології та екології
|
18-22.02
|
Деркач М.І.
|
5
|
Заходи тижня
рідної мови
|
25.02-01.03
|
Триндюк Г.В.
|
6
|
Підготовка пакета
матеріалів для комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми
потребами.
|
19-22.02
|
Чоп Ф.Ф.
|
7
|
Проведення Дня рідної мови
|
21.02
|
Триндюк Г.В.
|
8
|
Методичний ринг
для вчителів-предметників «Сучасні педагогічні технології у практику роботи»
|
26.02
|
Чоп Ф.Ф.
|
9
|
Виставка тематичної літератури
|
18-28.02
|
Остапук Т.Я.
|
10
|
Підсумки декади. Випуск методичного бюлетеня.
Розміщення інформації на сайті школи.
|
01.03
|
Чоп Ф.Ф.
Чоп С.Ф.
|
В
рамках проведення заходів декади методичної роботи «Нестандартний урок як засіб
підвищення якості пізнання» кафедрам гуманітарних наук (керівник Чоп Г.В.), точних
наук (керівник Остапук О.В.), природничих наук (керівник Остапук В.О.), початкових
класів (керівник Чоп Н.В.) підготувати і провести з колективом у вигляді майстер-класу
(до 7 хв.) технологію ефективного навчання довільного етапу уроку на засіданні
методичного рингу «Сучасні педагогічні технології у практику роботи»,
який відбудеться 26.02.2019 р.
Методичний
ринг
«Сучасні
педагогічні технології у практику роботи
Мета рингу:
• Ознайомити
вчителів із сучасними інноваційними педагогічними технологіями.
• Актуалізувати
та розширити понятійний апарат педагогів, поглибити їх теоретичні та практичні знання
з даної проблеми.
• Показати
необхідність науково обґрунтованого впровадження сучасних технологій у практику
роботи.
• Стимулювати
прагнення вчителів до пошуку, творчості.
• Створити
умови для обміну досвідом роботи, педагогічних знахідок.
Проведення методичного рингу
Учасники
методичного рингу діляться на команди по кафедрах:
• Гуманітарних
наук.
• Точних
наук.
• Природничих
наук.
• Початкових
класів.
(Склад
груп та їх капітани визначені заздалегідь).
Оголошується порядок та правила проведення гри і розпочинається
перший раунд.
І раунд
„Мозковий штурм”
Кожна команда одержує великий аркуш паперу із
заданою темою:
Інновація
Завдання:
• Записати
слова, які мають будь-яке відношення до заданого терміну.
• Через
3 хв. Лідер команди проводить звіт по „мозковому штурму”.
Ведучий вивішує аркуші.
ІІ раунд
Естафета
Перевірка
теоретичних знань з питань сучасних педагогічних технологій. Ведучий пропонує
закриті картки, на яких написано терміни:
• Інновація
• Педагогічна
технологія
• Концепція
• Метод
навчання
• Оптимізація
• Гуманізм
• Прийом
навчання
• Диференціація
Завдання:
Лідер
групи витягає картку. Через 1 хв. один з учасників команди дає відповідь
визначення заданого поняття.
ІІІ раунд
Педагогічні технології у практиці Вашої школи
Цей конкурс
проводиться у вигляді міні – захистів технологій навчання, які використовують
вчителі викладання своїх предметів. Кожна група пропонує не більше двох
сучасних та найрезультативніших технологій.
Оформлені
анотації по мірі „Захисту” вивішуть на стенді. В результаті утворюється
імпровізована виставка, яку можна залишити для подальшого ознайомлення
вчителів. На захист кожній групі
дається 5 хвилин.
Підведення підсумків
(Це
важливий момент у завершенні методичного рингу). Ведучий надає слово членам команд,
які не тільки виявляють можливі позитивні чи негативні моменти роботи у групі,
а й висвітлюють можливі шляхи реалізації досвіду колег, представленого на
майстер-класі.
Най
важливіший результат – бажання вчителів втілити ту чи іншу технологію.
Матеріали на допомогу організаторам методичного
рингу
• Інновація
– нововведення в педагогічній системі,
що поліпшують розвиток і результати навчально-виховного процесу.
• Концепція
– це система поглядів на певне явище і спосіб розуміння, тлумачення якихось
явищ, основна ідея будь-якої теорії.
• Педагогічна
технологія – це системне та послідовне здійснення на практиці
навчально-виховного процесу, що означає чітку постановку дидактичних завдань із
способами та методами його здійснення.
• Метод
навчання–це спосіб взаємодії учителя і учнів, спрямований на досягнення певних
цілей або способів діяльності.
• Прийом
навчання – складова частина методу, що спрямовує учнів на рішення часткових
дидактичних завдань.
• Гуманізм
– цілісна концепція людини як найвищої цінності в світі.
• Диференціація
–форма навчальної діяльності, організація якої
враховує здібності, схильності, інтереси учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар